NIKOLI KONČANO
V družbi FCB LJUBLJANA verjamemo, da se najboljši del zgodbe blagovne znamke nikoli ne konča. Tisti del, v katerem se vedno vprašamo, kaj lahko naredimo še bolje. In se sprašujemo, kaj sledi. Kaj nas čaka tam zunaj. Kaj moramo še odkriti. In to ni le zgodba o blagovni znamki ali ideji. To je zgodba o vseh nas. Ves čas stopamo naprej. Nenehno se oziramo nazaj. Stalno smo sredi delovnega procesa.
SPOZNAJTE BLAGOVNO ZNAMKO
TEMELJ
Začne se s prepričanjem: Vsaka uspešna blagovna znamka ima poslanstvo. Poiščite ga. Spoznajte ga. Živite ga. Poiščite ga s preučevanjem preteklosti. Spoznajte ga z razumevanjem sedanjosti. Živite ga v pričakovanju prihodnosti. Kadar so korenine blagovne znamke močne, kadar segajo do temeljev, se ni treba bati sprememb.
POSKRBITE, DA BO LJUDEM MAR ZA BLAGOVNO ZNAMKO
SPODBUDITE VEDENJE
Da, vzbudite pozornost ljudi. Da, spodbudite jih k razmišljanju, čutenju, vznemirjenju. In nato jih premaknite k dejanjem. Da bodo ukrepali, spremenili, šli od točke A do točke B. Odprite vrata svoje blagovne znamke in povabite svet noter. Dajte jim vzrok za čudenje in razlog za vrnitev. To je krog življenja blagovne znamke. Če delo dobro opravite, je ta krog neskončen.
POSKRBITE, DA IMA NAJVEČJI EGO V PROSTORU BLAGOVNA ZNAMKA
POGUMNI SKUPAJ
Naša filozofija? To je naša skupna stvar. Uspeh enega od nas je uspeh vseh nas. Pomembno je, da ustvarimo odnose, prostore in situacije, v katerih lahko izbiramo pogumne predloge, v katerih lahko naši partnerji sprejemajo pogumne odločitve in v katerih lahko skupaj začnemo pogumno, nikoli končano delo.