Kaj se kuha

Digitalna kampanja za male kuhinjske aparate Philips

KAJ SE KUHA

Kako potrošniku pokazati prednosti malih kuhinjskih aparatov Philips? Z njihovo uporabo – najlažje! KSK oz. Kaj se kuha je bila kampanja, ki je temeljila na kratkih videih z uporabnimi recepti. Na hiter, uporaben in simpatičen način smo potrošnikom pokazali, kako preprosto je z aparati Philips pripraviti smuti, mandljevo mleko ali celo sladoled.

Število ogledov je bilo več kot zadovoljivo, a ne le to, iz dneva v dan se je povečevalo, brez dodatnih vložkov, kar zgovorno priča o kakovosti vsebine. Projekta Kaj se kuha smo se lotili skupaj z našim naročnikom, družbo Philips, in trgovcem Big Bang. Ker smo se zavedali pomembnosti instore aktivacije, smo s ključnimi promocijskimi materiali aktivirali tudi prodajne police. Tako smo kampanjo z digitalnih platform razširili še na mesto nakupa in še izboljšali njeno učinkovitost.